Politica de livrare și retur

Politica de livrare

Costurile de livrare sunt calculate la plasarea comenzilor în Shop și se bazează pe dimensiunile, cantitatea, greutatea și destinația produselor comandate.

Termenul de livrare în România este de 3-5 zile lucrătoare (luni-vineri) pentru toate comenzile plasate până la ora 13:00. (Dacă dvs. efectuați o comandă astăzi la ora 10:00, noi o procesăm și o transmitem spre curier chiar astăzi. Dacă efectuați o comandă astăzi la ora 16:00, noi vom procesa comanda astăzi, însă abia mâine va pleca spre curier. 

Însă…uneori avem și suprize plăcute! Și preferăm mai bine să fie plăcute.)  Ne dăm toată silința să vă oferim toate informațiile și suportul nostru pentru a urmări comanda și a ajunge cât mai repede la dvs. 

De asemenea, vă recomandăm să luați în calcul perioadele aglomerate (Crăciun, Paște, Black Friday, sarbători legale) sau perioada pandemiei Covid-19, care pot crea mici întărzieri la livrare.  Pentru orice informație legată de livrarea produselor ne puteți contacta telefonic sau ne puteți scrie un e-mail: me@ioanapomnutiu.ro

Politică de retur

Se prea poate să nu fie cum v-ați așteptat sau pur și simplu v-ați răzgândit? Nu e cu supărare. 🙂

Intenția de a retrage/renunța/returna un produs, fără obligativitatea invocării unui motiv anume, trebuie transmisă pe e-mail: me@ioanapomnutiu.ro în cel mult 14 zile de la primirea produsului (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3).

Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat, iar cheltuielile de retur vor cădea în sarcina dvs.  Dacă au trecut mai mult de 14 zile de la data livrării, din păcate nu putem efectua returul.

Pentru a înlesni procesul de retur, vă recomandăm să ne oferiți datele necesare din cadrul comenzii efectuate, datele serviciului de curier (AWB, nume companie),  un cont bancar în care să vă returnăm suma achitată. 

În situația în care comanda ajunge la dvs. și produsele sunt deteriorate/defecte, avem rugămintea să ne transmiteți situația pe e-mail ( chiar și o poză dacă doriți ), iar noi vă vom contacta pentru a soluționa problema. În funcție de produs și stocul existent, la alegerea dvs., noi vă putem înlocui produsul cu unul nou sau alt produs din SHOP sau chiar vă putem returna contravaloarea comenzii.

Date returnare

Returnarea se va face conform datelor de mai jos:

S.C. TIHNĂ S.R.L.

CUI: 43735480

J12/744/2021

Str. Teilor, Nr. 14, Ap. 27, Florești, Cluj.

Tel.   0734.706.665  

E-mail: me@ioanapomnutiu.ro

Program de lucru: Luni – Vineri 09:00 – 17:00

Pentru mai multe detalii și informații legate de transport și livrare, feel free to write me an e-mail: me@ioanapomnutiu.ro